Følgere

Translate

mandag 19. oktober 2020

Sofakos (DT SG)

Det er ikke lenge siden jeg tviholdt på sommeren og publiserte et sommerfuglkort her på bloggen min, men nå må jeg kanskje bite i det sure eplet og innrømme at høsten er her for fullt. Og hva er vel mere naturlig da enn et kort med bøker og sofakos som tema? Motivet indikerer vel at forkjølelsessesongen også er igang, men forhåpentlig vis går vi klar av den takket være godt smittevernrutiner.


It was not long ago I was refusing to let the summer go and I published a butterfly card here in my blog. Now i´m forced to realize that the fall is here and winter is coming up soon. And then whats more suitable than a sofa snuggling and bookreading themed card. This image indicates that the flu season also is coming but I hope that we vill get past this flu thanks to all the rutines of washing hands and keeping a distanse. 



Motivet er et av mange herlige stempler jeg har skaffet meg fra Colorado Craft Companys Lovley Legs-kolleksjon og det er selvfølgelig fargelagt med Copic Markers. Her er fargene jeg har brukt:
The image is one of many stamps I resently bought from Colorado Craft Companys Lovley Legs collection, and of course I used my Copic Markers to color it. Here are the markers I used:
Sofa: E21, 23, 25, 27, 29
Kopp/mug: E21, 25, 27, 29
Krem/creme: W1,3
Hud/skin: E000, 00, 11, 21
Puter/pillows: W1, 5, 7, 9
Pledd/blanket: E71, 74, 77, 79
Blått/blue: B93, 95, 97, 99
Bukse/pants: E41, 42, 43, 44
Bakgrunn/background: E41, W3, W5

Arkene jeg har brukt på dette kortet er fra Authentique (bøkene er klippet ut fra et av arkene), tekstdien er fra Papirdesign, teksten på innsiden og vimpeldiesen er fra Kort & Godt og kvadratdiesen er fra Simple and Basic. Den blå liljen er laget av et Heartfelt-sett.

The papers I used for this card are from Authentique (the books are cut from one of them), the text die is from Papirdesign, and the text stamp and the flag die I used for the inside are from Kort & Godt, and the square die is from Simple and Basic. The blue lily is made from a Heartfelt stamp and die set and is colored with Distress ink.


Jeg leverer dette til Scrappelysts grublis denne måneden der temaet er jordfarger eller høst.

Da håper jeg dere koser dere under pleddet på sofaen med noe godt og varmt å drikke i hendene
Now I hope you are snuggled up in your sofas with a lovley warm beverage.

Kristina

1 kommentar:

  1. Lekkert og koselig kort, og nydelig fargelagt. Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)