Følgere

Translate

søndag 1. mai 2022

Hei og hopp du er topp (DT CMN)

 

Hei og hopp, denne måneden er det valgfrie temaet hos Copic Marker Norge fugler eller dyr, og jeg har valgt dyr. Disse harepusene fra Whimsy fargela jeg for leeeeeenge siden, men endelig har de fått seg et kort å være på :-) 


Jeg har brukt ark fra Papirdesign, tekstdie fra KaBoks, et par hjemmelagde klematis (Heartfeltsett) og noen blomster og blomstrerfør fra Kort & Godt.

Motivene er fargelagt med følgende farger:
Lilla bakgrunn: BV20
Grønt: YG03, 17, 67
Pels: C00, 1, 3, 5
«Hud»: E00, 33, R02
Blomster: V000, 01, 02, 15


På innsiden har jeg stanset ut en tekstdie fra Scrapmagasinet som jeg syntes passet veldig godt til et kort med harepuser på :-) 


Da ønsker jeg dere en strålende første mai

Kristina 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)