Følgere

Translate

tirsdag 24. mai 2022

Nye bunadskort i samlingen

 

I fjor fikk jeg en bestilling på 40 bunadskort til Ekkofisk´s 17.mai-feiring, og de skulle helst være forskjellige, men det klarte jeg ikke å få til da det var litt for kort tid til de måtte leveres. Men umiddelbart etter 17.mai i fjor, begynte jeg å finne bilder på flere bunader slik at jeg kunne utvide samlingen. Og heldigvis for det, fordi i april fikk jeg en mail fra hun som bestilte i fjor, at hun ønsket 10 nye, da en del av kortene fra i fjor hadde forsvunnet. Så i år klarte jeg å lage 10 forskjellig og som hun ikke hadde fra før.

Gamle Ringeriksdrakt, Romsdalsbunad, Lierbunad, Røykenbunad, Bolsøybunad

Østfoldbunad, Østerdal Marie Aaen, Bardu/Målselvsbunad, Løkendrakt, Nedre Buskerud bunad.

Jeg fikk også bestilling på en Aust-Agderbunad og en Vossabunad fra ei som skulle bruke dem som bursdagskort. Aust-Agderbunaden har jeg laget av bilder jeg har funnet tidligere, mens Vossabunaden er laget av et bunadsark fra Papirdesign (Tradisjon) som kom ut tidligere i vår. Jeg har imidlertid printet ut en bringeduk til den.


Da ønsker jeg dere en strålende dag

Kristina 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)