Følgere

Translate

onsdag 7. november 2018

Glitrende kjole (DT CMN)


For litt i underkant av to uker siden viste jeg hvordan man kan fargelegge en glitrende kjole. Og nå har motivet fått et kort å stå på. 

På dette kortet har jeg embosset et stempel fra Kort & Godt med hvitt embossingpulver, gratulerer med dagen-diesen, arkene, pyntegrenene, bærene og de små blomstene er også fra Kort & Godt. Dottene var i goodiebagen på Tønsbergtreffet, så produsenten av dem er ukjent.


De store blomstene laget av foamarian og er farget med Copic markers (V91, 93, 97-hjemmelaget), men det er viktig å være obs på at slik bruk av tusjene ikke er særlig snilt og man må påregne bytte av tupp.

Motivet er fra Make it Crafty og er fargelagt med disse fargene:



Stemplet på innsiden er også fra Kort & Godt og er embosset med sort embossingpulver.


Jeg leverer dette til følgende utfordringer:
Scrappiness: Bingo (alkoholblekk i form av Copic markers, tekst og embossing)

Da ønsker jeg dere en finfin onsdag



4 kommentarer:

  1. Tusen takk for at du leker med oss i Scrappegarasjen! Nydelig kort!
    DT-Eva

    SvarSlett
  2. Kortet ble flott, og fargeleggingen din er jo bare fantastisk!
    Så koselig å få møte deg på Sørlandsscrappen, Kristina :))
    Ha en fin dag!
    Klem fra meg

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for kjempefine ord, Bente. Ja det var veldig hyggelig å treffes. Alltid gøy å få et ansikt på navn man bare har "truffet" i kommentarfelt 😀

      Slett
  3. Nydelig kort, Kristina!
    Jeg elsker lilla, og blir helt matt når jeg ser sånne lekre kort som ditt ♥
    Nydelig fargelagt også :)
    Takk for at du deltar hos Scrappiness.
    Klem fra Maya

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)