Følgere

Translate

mandag 26. november 2018

Julekort med embossing på vellum


Ja igjen har jeg brukt embossingpulver. Denne gangen på vellum. Med hvitt embossinpulver på vellum synes jeg det blir et nydelig frostet uttrykk. 


Her har jeg brukt ark og stempler fra Papirdesign, pyntebær og tråd fra Kort & Godt og snøfnuggdies fra Marianne design. Snøfnuggdiesen er egentlig bare en halvmåne, men jeg har stanset den ut fire ganger og limt de oppå hverandre for å få en sirkel med flere lag. Jeg har også brukt distress glitter på de utstansede snøfnuggene. Sirkelen er limt oppå skumtape slik at den bygger litt opp fra kortbasen.


Også på innsiden har jeg embosset et stempel fra Papirdesign på vellum.


Jeg leverer dette kortet til følgende utfordringer:

Da ønsker jeg dere alle en strålende uke


5 kommentarer:

  1. Nydelig julekort😁 takk for at du deltar på utfordringen til Papirdesign klem fra DT May-Britt

    SvarSlett
  2. Fint kort. Fedt at du deltager hos scrap from your heart. Hilsen dt-Malene

    SvarSlett
  3. Lekkert og elegant! :)
    Takk for at du deltar hos Papirdesign.
    DT- Renate

    SvarSlett
  4. Nydelig julekort ♥
    Vakre farger, detaljer og like flott inni som utenpå!
    Takk for at du deltar hos Scrappiness ♥
    Klem, Maya

    SvarSlett
  5. Kjempelekkert kort, Kristina! Digger embossingen på vellum, sååå nydelig!!
    Takk for at du deltar hos Scrappegarasjen!
    klem, DT Synnøve

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)