Følgere

Translate

torsdag 21. februar 2019

Eske med en magisk skuff (DT K&G)


Denne gangen har jeg blitt inspirert av en av trinn-for-trinn-artiklene i februarnummeret av Ett Trykk, og har laget en ekse med en magisk skuff. Det traff meg hardt at Ett Trykk annonserte denne uken at de er slått konkurs. Jeg har stadig latt meg inspirere av trinn-for-trinn-artiklene og av leseroppgavene. Det har alltid vært en glede å finne bladet i postkassen og sette seg ned og nyte alle de fine artiklene i bladet. 


Denne esken er laget som et DT-bidrag for Kort & Godt og alle produktene er selvsagt fra Kort & Godt. 
Skuffen er magisk, for når man åpner den, kommer nemlig en tag opp i andre enden. Esken var rimelig enkel å lage og resultatet ble en kjekk gaveeske. Den rommer akkurat fire te-lys, men kan like godt brukes til et gavekort eller en pengegave. Eller hva med å fylle skuffen med snop? :-) 



Da ønsker jeg dere en fin torsdag

2 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)