Følgere

Translate

fredag 1. februar 2019

Vinter og nordlys (DT CMN)


I dag er det team 2 hos Copic Marker Norge sin tur å inspirere der temaet er Alt er lov, med valgfritt tema: Vinter og Snø. Mitt bidrag er dette kortet med både snø og nordlys. Jeg er nordfra og forbinder vinteren med nordlys, så når teamet var vinter og snø, måtte jeg jo klare å få til nordlyset.


Jeg prøvde meg på airbrushing, og tradisjonell fargelegging, men syntes ikke at jeg fikk det til å ligne nordlyset. Så da endte jeg opp med en kombinasjon av tusjer og refiller.
Snø: BV00, BV20, B0000, 000
Himmel:
Tusjer - Y17, RV55, BG 13, B37, 39
Various Ink: B99, BG72, V15 og blender refill 

Trærne og tekststemplene er fra Papirdesign. Den buede diesen jeg har brukt for å lage maskering er fra Kort & Godt.


Da ønsker jeg dere en strålende helg


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)