Følgere

Translate

torsdag 7. februar 2019

Grønt konfirmasjonskort med acetat (DT K&G)


Her er et nytt DT-bidrag for Kort & Godt, og produktene er dermed derfra. Også denne gangen har jeg brukt plastikk på kortet. På dette kortet har jeg brukt plasten som er på baksiden av stempelplatene når de er nye. Jeg tar alltid vare på denne, da den kan være kjekk å bruke når jeg skal lage kort. Og nå har den faktisk fått en ganske sentral plass på kortet mitt.

Kortet er 5 1/2" x 6"


Jeg har bare brukt tekstdiesen til å embosse teksten inn i plasten. Ble ikke det kult? Jeg har også denne gangen laget en del av blomstene selv, med stempel- og diessett #8. Men her har jeg brukt Susanne Halseth sin teknikk for å forme blomstene.



Håper dere får en kjempefin dag

1 kommentar:

  1. Det var en morsom bruk av plast, også så effektfullt på kortet. Det skal jeg virkelig prøve, takk for inspirasjon!

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)