Følgere

Translate

lørdag 24. desember 2022

God jul fra mitt barndomshjem


Da er den den store dagen her, julaften. Jeg håper at roen har senket seg hos alle og enhver. Her er i alle fall skuldrene nede og jeg ser fram til noen dager med juleferie og rolige late dager. 

Jeg startet desember med et mål om å publisere et nytt prosjekt hver dag fram til julaften og jammen meg klarte jeg det! 

For to år siden startet jeg på min juleby, med en del bygninger, som ble utvidet med to bygg i fjor. Men i år har jeg ikke rukket å lage mer enn ett til meg selv, men det er til gjengjeld en modell av det huset jeg vokste opp i.

Her er orginalen:



Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke har tenkt på det før, at dette huset må jo være en selvfølge å ha med i julebyen min. Men nå er det i alle fall på plass, bedre sent enn aldri.


Og det var jo veldig gøy å lage et hus som jeg har så masse følelser og minner knyttet til. 


Da ønsker jeg dere en fredfull og herlig jul. Jeg er snart tilbake :-)

Kristina 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)