Følgere

Translate

onsdag 28. desember 2022

Hurra det er jul (DT CMN)


Det er kanskje flere enn meg som får en sånn følelse når alt er i boks og jula er her. Hoppende glad for at man kom i mål i år også. 


Her har jeg brukt en ny embossingfolder fra Tim Holtz, der jeg har farget det negative i folderen med Distress Oxide Old Paper før jeg kjørtet den igjennom stansemaskinen. Fargen på kvistene er den egentlige fargen på kartongen jeg har brukt. Bak lykta har jeg brukt Distress Oxide Scattered Straw, Fossilized Amber og Spiced Marmalade for å skape skinnet etter lyset. Lykta og stjernene er også dies fra Tim Holtz, mens God jul-stemplet og diesen er fra Simple and Basic. Jeg har stemplet og embosset med hvitt embossingpulver på gullkartong, før jeg stanset den ut og limte den oppå hvit mosegummi.

  Motivet er fra Whimsy og er fargelagt med følgende farger:
Rødt: R17, 37, 39, 89
Sort: C00, 5, 7, 9
Grått: C00, 1, 3, 5
Brunt: E40, 41, 42, 43, 44, 47
Hud: E000, 00, 04, 11, 21
Pels: T0, 1, 3
Gull: E15, YR23, Y00, 11, 15


Da ønsker jeg dere en fortsatt fin romjul

Kristina 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)