Følgere

Translate

søndag 18. desember 2022

Rødt og kraft med bare nyheter (nesten)

 

Da har vi jammen meg kommet oss til fjerde søndag i advent og dagens kort er et kort som består av nesten bare nyheter. På Sørlandsscrappen i Mandal i november var en av oppgavene «rødt og kraft» og da laget jeg dette kortet. 


Jeg har igjen brukt bakgrunnsdiesen fra Tim Holtz, men denne gangen har jeg bare brukt et lag med ruter. Bakgrunnen bak ruene på på innsiden er laget med at kraft-kartong er sølt til med distress ink Walnut Stain. Og så har jeg brukt den nye Colorize-kransen som han kom med samtidig som bakgrunnsdiesen. God jul-diesen fra Kort & Godt er også en nyhet som kom i høst. Den er genial fordi den stanser ut tre av de samme ordene på en gang og det er så lurt når jeg liker å lage ord litt tykkere ved å lime flere oppå hverandre. Så mye mindre stansing når man får hele tre i et sveiv.
Tekststemplet på innsiden er fra Kort & Godt og jammen meg er ikke det også en nyhet. De eneste som ikke er så nye, er greinene.


Da ønsker jeg dere en superfin siste søndag i advent, under ei uke igjen nå :-) 

Kristina 

1 kommentar:

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)