Følgere

Translate

lørdag 15. juni 2024

En skinnende gul bil (DT CMN)

   

Vi har kommet godt igang med sommeren, og er nå i midten av juni. I dag deler jeg et kort jeg har laget som inspirasjonsbidrag til sommerens utfordring hos Copic Marker Norge der det valgfrie temaet er gult eller orange.


Jeg har brukt ark fra Papirdesign, tekststempel og die fra Simple and Basic. Motivet er fra Fred She Said, og det er ikke helt tilfeldig siden kortet er til min bror som heter Fred.
Jeg har fargelagt motivet med følgende farger:
Gult: Y11, 15, 17, E15
Sort: C3, 5, 7, 9
Krom: C1, 5, 7, 9
Vindu: B41
Gress: G40, YG03, 17, 63
Bakgrunn: B0000


Bak flappene har jeg stemplet og embosset tre tekster fra North Star Design, og tall som også er embosset med Black Sparkle fra Ranger.


På innsiden har jeg brukt noen herlig stempler fra Norsk Stempelblad, og en morsom gubbe fra Scrapmagasinet.



Da ønsker jeg dere en strålende dag

Kristina

1 kommentar:

  1. Så stilig kort 😍, alltid så gøy å se kortene dine! Morsomt laga!

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)