Følgere

Translate

torsdag 6. juni 2024

Et brettekort til en Bodø/Glimt-fan som fyller 50 år


Når min bror fyller 50 år måtte jeg jo lage et Bodø/Glimt-kort, med litt  forskjellige elementer som passer godt til ham.


På første «side» eller flapp, har jeg brukt den herlige tekstdien fra Kort & Godt. Jeg har også brukt et wax seal fra Papirdesign. Arkene er fra Kort & Godt og Fabscraps.


Bak flappen har jeg stanset ut en «hurra skål»-die fra Papirdesign, 50-tall fra Tim Holtz-alfabet og har klippet ut to øl-krus fra Craft O`Clock Clang Dirt klippeark.
Fotballdrakten fant jeg bilde av på nettet og har stanset den ut med en die fra DanDies.


Når man åpner flappen med fotballdrakta på, finner man jo selvfølgelig fotballdrakta bakfra. Tallene på drakta er stanset ut i velurark fra Gavlhuset, det samme er bokstavene. Tallene er fra Tim Holtz og bokstavene er et alfabet fra Simple and Basic. De store tallene i midten er fra Crealies.


På siden man finner bak de store tallene finner man noen utklippede elementer fra StudioLight og Mintay. Buksa er en die fra ByLene. «Du er helt konge»-stemplet er fra North Star design.


 Her er alle sidene åpne. Som skrivefelt har jeg stanset ut en die fra Gummiapan, og på banneret har jeg stemplet et tekststempel fra Papirdesign.

Da ønsker jeg dere en strålende og kreativ dag

Kristina

1 kommentar:

  1. This is beautiful, what a stunning creation and wonderful keepsake. xx

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)