Følgere

Translate

torsdag 13. juni 2024

Enda et kjapt bryllpskort


Jeg som veldig mange andre har falt for de herlige motivarkene som Kort & Godt kom med tidligere i vår. Jeg kjøpte jo selvsagt en god del av dem, men har ikke fått brukt dem før nå.


Mønsterarkene jeg har brukt på kortet er fra en Prima-blokk som jeg brukte til å lage et bryllupsalbum tidligere. Dermed hadde jeg en del rester og det er noen av de restene jeg har fått brukt nå.


Ja-diesen er fra Rayher og er stanset ut i rosegull-kartong.


På innsiden har jeg brukt et tekststempel fra North Star Design som jeg har embosset på en bit rosegull-kartong.
På baksiden har jeg kun brukt en papirrest og mitt personlige stempel.


Da ønsker jeg dere en strålende og kreativ dag

Kristina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)