Følgere

Translate

fredag 13. september 2024

Du har jo bursdag (DT SG)


I helgen arrangerer Scrappegarasjen et digitreff sammen med Bygdescrappen. Dette er et av mine bidrag til oppgavene, et brettekort til ei dame som fyller 50 år.    


Jeg har laget denne typen brettekort tidligere, men da har jeg som regel brukt tags for å lage flappen, men denne gangen har jeg brukt et die-sett fra StudioLight. Bildet er et KI-generert bilde laget i Bing. Tekstdiene fra Kort & godt er stanset ut i 5mm tykk mosegummi og i glitterark fra Sizzix. Alle blomstene har fått et strøk med Spectrum Noir sparkle pensel.


Alle arkene er fra Maja design. På innsiden av flappen har jeg stanset ut den herlige tekstdien fra Papirdesign og store tall fra Crealies.


På innsiden har jeg brukt to fine tekststempler fra Kort & Godt. Billett-rammene er fra StudioLight.


På baksiden har jeg kun brukt mønsterark og mitt personlige stempel.

  

Da ønsker jeg dere en strålende og kreativ dag

Kristina 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)