Følgere

Translate

tirsdag 17. september 2024

Four fold card - gratulerer med høstbursdag (DT SG)

  

Denne helgen er det digitreff hos Scrappegarasjen og Bygdescrappen, og dette er mitt andre inspirasjonsbidrag til oppgavene der.

Arkene jeg og bildene jeg har brukt her er fra Reprints nye serie som heter Fall. Panelet på forsiden er limt bare i kvadratet øverst til venstre. På høyre side er det gjemt magneter bak panelene som holder kortet sammen. (Sløyfen er kun til pynt og har ikke noe med lukkingen å gjøre).

Tekststemplet fra Mathia design er stemplet med Distress oxide Faded Jeans på Vellum og embosset med klart embossingpulver.

Når man åpner panelet begynner man å åpne kortet som har hele fire flapper som må åpnes for å komme til innsiden.


Hver av flappene er doble, slik at de kan åpnes enda en gang. Alle tekststemplene er fra Kort & Godt.

Baksiden er som vanlig helt enkel med mønsterark og med mitt personlige stempel.


Min tutorial på denne type kort finner du HER (Men dette kortet er litt 5 1/2 når det er sammenbrettet)

Da ønsker jeg dere en strålende og kreativ dag

Kristina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)