Følgere

Translate

tirsdag 14. mai 2019

Gaveeske til en konfirmant-gutt


Jeg fikk en bestilling fra ei som hadde sett denne gaveesken jeg hadde laget til jul et år og hun ville ha en eske til sin konfirmant som var ganske lik.

Så da ble den slik:


Jeg har brukt Sizzix pro die til å stanse ut esken, ark og dotter fra Papirdesign, stempler fra Norsk Stempelblad, bannerdies fra Kort & Godt, tekst- og alfabetdies fra Kaboks og oval dies fra Spellbinders.


Inni esken ligger det et kort med pengelomme inni.


Sirkeldiesene jeg har brukt oppi eksen er fra Papirdesign.

På innsiden av kortet har jeg printet teksten som bestiller ville ha, men jeg har retusjert den for å annonymisere det her.


Jeg leverer dette kortet til følgende utfordringer:

Da ønsker jeg dere en finfin tirsdag


7 kommentarer:

  1. Så tøff og gjennomført gaveboks! Takk for at du deltar i utfordringen hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  2. Så flott og gjennomført gave til konfirmanten. Takk for at du deltar hos Papirdesign :-) hilsen DT Rita

    SvarSlett
  3. Det er da en super cool gaveæske! flot! Tak fordi du deltager hos scrap from your heart. Hilsen dt-Malene

    SvarSlett
  4. Stilful og kul gaveboks. En gave i seg selv. Takk for at du scrapper med oss i Scrap from your heart. Klem DT-Gunn

    SvarSlett
  5. Så fine bidrag! Virkelig flotte farger også. Takk for at du deltar i utfordringen hos Kreativ Scrapping :) Hilsen DT Ida Kristin

    SvarSlett
  6. Så forseggjort og lekker boks! Flott gave å gi! Takk for at du deltar hos Papirdesign! Hilsen DTAnn Kristin

    SvarSlett
  7. Kjempefin og forseggjort gaveeske.
    Liker hvordan alt matcher.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)