Følgere

Translate

onsdag 1. mai 2019

Gratulerer i rosegull (DT CMN)


Denne månedens utfordring hos Copic Marker Norge er ute og i dag er det team 2 sin tur å inspirere. Vårt valgfrie tema denne måneden er No Lines eller sarte farger. Jeg har valgt No Lines fordi det er noe jeg liker godt. Det gir en liten frihet i fargeleggingen og man kan gjøre mindre endringer. F.eks er det en del blomster i håret på dette motivet, men pga. det lyse stempeltrykket, kan man gjøre dem om til hår :-)


På dette kortet har jeg brukt ark fra Prima og Kort & Godt, rosegull-ark fra Tim Holtz, kant-dies fra Joy! Crafts og tekst-dies fra Papirdesign. De store blomstene er laget av stempel- og diessett fra Heartfelt Creations. 

Motivet er et stempel fra Picket Fence med tilhørende dies og det er fargelagt med disse fargene:
Hud: E000, 00, 04, 11, 21, 33 og R02
Hår: E42, 43, 44, 47
Detaljer: E71


På innsiden har jeg brukt et stempel fra Norsk Stempelblad og den samme kant-diesen som på forsiden. Kvadratdiesen er fra Cottage Cutz.

Da ønsker jeg dere en strålende onsdag



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)