Følgere

Translate

torsdag 23. mai 2019

Rammekort til konfirmanten


Noen ganger tar det flere måneder å få laget ferdig et kort. Dette er et slikt kort. Jeg laget rammen og forsiden til Sørlandscrappen i begynnelsen av februar. Jeg holdt da kurs i å lage dette kortet og de hjemmelagde blomstene. Men innsiden ble ikke laget i samme slengen og siden har det blitt liggende. Nå var det imidlertid en kollega som ønsket å kjøpe dette kortet og da måtte jeg jo gjøre det ferdig.


Arkene er fra Maja Design, mens alle de andre produktene er fra Kort & Godt. Blomstene er laget av stempel- og diessett fra Kort & Godt.


På innsiden har jeg brukt en gavekortlomme-dies fra Papirdesign til å lage en pengelomme, og tekstene er fra Norsk Stempelblad og Kort & Godt. Banner diesen er fra Cheery Lynn, og de rektangulære diesene er fra Cottage Cutz. Den jeg har brukt bak pengelommen er egentlig like stor som den til skrivefeltet, men jeg har kjørt den to ganger igjennom stansemaskinen slik at jeg fikk tilpasset størrelsen.


Tutorial på denne typen rammekort finner du HER

Jeg leverer dette til følgende utfordringer:

Da ønsker jeg dere en strålende dag


5 kommentarer:

  1. Kjempe lekkert, Kristina :)

    SvarSlett
  2. Så fint kort! Takk for at du deltar i utfordringen hos Kreativ Scrapping :) Hilsen DT Ida Kristin

    SvarSlett
  3. Så lekkert det ble! Takk for at du deltar hos Scrappelyst! Hilsen DTAnn Kristin!

    SvarSlett
  4. Flott rammekort.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  5. Nydelige farger, elsker de blomstene på fremsiden <3
    Takk for at du leverte til mai-utfordringen hos Kreativ scrapping.
    DT Linda S

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)