Følgere

Translate

onsdag 11. januar 2023

Enda et neverending kort fra 2021 ;-)


Som jeg skrev i forrige innlegg, hadde jeg dilla på å lage neverending kort julen 2021, og her er enda et som jeg ikke fikk blogget i løpet av starten på 2022.  


På dette kortet er vel alle arkene jeg har brukt fra Pion Design. Skøytene på forsiden er fra Papirdesign og God jul-teksten er fra DanDies.



På første innside har jeg bare to panler som ikke er limt skikkelig på fordi jeg var ikke helt sikker på om jeg skulle bruke begge til å skrive en hilsen eller om jeg skulle stemple en tekst på et av de. 

Her har jeg kun brukt et av de nydelige mønsterarkene som dekor, de vinterlandskapsbildene er jo så fine i seg selv.


Baksiden er også helt enkel.

Da ønsker jeg dere en superfin januarhelg

Kristina 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)