Følgere

Translate

onsdag 18. januar 2023

Til pilsens mann - et lever card

 

Her er et herrekort jeg laget for et og et halvt år siden, fant jeg ut da jeg skjekket datoen på bildene… Ja ja, det er godt at kort ikke går ut på dato, hehe. 


Denne bretteteknikken heter visst «lever card» og jeg vet ikke hva jeg skulle kalt det på norsk. Jeg har ikke fulgt en tutorial, men laget det etter å ha studert et bilde av et tilsvarende kort. 

Arkene er fra Authentique og motivet er fra StudioLight. Hurra skål er en die fra Papirdesign, øl-kruset er fra Card Deco og verktøyene er fra Memory Box.

På innsiden har jeg brukt stempler fra Norsk Stempelblad og Papirdesign.


Jeg ønsker dere en strålende dag

Kristina 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)