Følgere

Translate

torsdag 26. januar 2023

Kort i A4 størrelse

 

I fjor vår fikk jeg en bestilling på et kort som fikk meg til å klø meg litt i hodet, kortet skulle nemlig være i A4-størrelse, og skulle være til ei ung forretningskvinne som begynner i ny jobb. Det som var utfordringen var størrelsen, da jeg aldri har laget et kort som var så stort. Bestiller ønsket at kortet skulle være så sort for at det skulle være god plass til at alle kollegaene skulle kunne skrive en hilsen inni kortet. Når jeg kom igang var det egentlig ikke så vanskelig likevel, det var bare å tenke større pynt og større elementer, og da ble det jo veldig naturlig å bruke noen av de store blomstene jeg hadde laget tidligere.


Nesten alle blomstene, bortsett fra de små rosene, er laget av stempel- og diesett fra Heartfelt Creations, alle arkene er fra Maja Design og bildet er funnet på Pixabay (gratis nedlastingstjeneste). Gratulerer-teksten er en die fra Kort & Godt.


Blomstene jeg har laget er Wild Aster, Klematis og Hortensia. I tillegg har jeg stanset ut noen greiner av washitape og tilhørende dies fra Pink Fresh.


Da ønsker jeg dere en strålende og kreativ helg 
Kristina 


1 kommentar:

  1. Kjempefint! Jeg løser oftest slike med flere bretter. Lager mange jobb-kort. Kanskje jeg må trete A4 neste gang. 😊

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)