Følgere

Translate

lørdag 14. januar 2023

Et album som var en julegave julen 2021


Som sagt var det en del blogginnlegg som ikke ble skrevet i løpet av 2022, og dette albumet er et av innleggene jeg har tenkt mye på at jeg må få ut. Det var julegave til ei god venninne julen 2021 og jeg fylte det med bilder fra en jentetur vi hadde sammen.


Alle arkene på og inni dette albumet er fra Maja design. I rammen på forsiden satte jeg et bildet av oss to sammen.


Jeg har brukt masse forskjellige dies og stempler på dette albumet. Men mange av flappene og tagene er laget av dies fra StudioLight eller Crealies. Ingen er som du-teksten fra Kort & Godt har aldri passet så godt som i dette albumet.


I ikke alle sidene fikk bilder, noen var dekorative nok i seg selv.


Jeg har også brukt mange fine tekststempler fra Kort & Godt og Papirdesign som jeg følte passet godt til mottaker og relasjonen vår.





Over har jeg brukt embossingpulver til å farge rammene, og de ser litt rufsete og stygge ut, men når bildene ble satt inn vistes ikke de ujevne kantene.


Her er baksiden.


Jeg gleder meg til nye minner som skal skapes og som kanskje blir til et nytt album.

Kristina 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)