Følgere

Translate

onsdag 15. mai 2024

Bær dine smilerynker med glede (DT CMN)

 
I dag er vi kommet til midten av mai og jeg har lyst å dele et morsomt kort som jeg har laget som inspirasjonsbidrag til denne månedens utfordring hos Copic Marker Norge. Med en gang denne stempelplata ramlet ned i postkassen min, måtte jeg kaste meg rundt å begynne å fargelegge denne fantastisk herlige dama :-)



Her har jeg brukt ark og utklipp fra Mintay, tekst- og motivstempel fra Scrapmagasinet, kvadratdies fra Crealies og Seal Wax fra Papirdesign.
Jeg har brukt disse fargene på motivet:
Hår: C1, 3, 5
Hud: E000, 00, 04, 11, 21
Øyne:B32, 37
Skjorte: B32, 34, 37, 39, C9
Rosa detaljer: R01, 83, 85 og B32 (under de mørkeste områdene)
Bakgrunn: B41
Motivet er stemplet med Memento Desert Sand for et no line-uttrykk.


På innsiden har jeg pyntet med flere utklipp og på baksiden har jeg kun mitt personlige stempel.


Da ønsker jeg dere en strålende og kreativ dag
Kristina 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)