Følgere

Translate

lørdag 18. mai 2024

Gamle damer ruster ikke

  

I dag har jeg lyst å dele et bursdagskort som jeg har laget, med et herlig bilde på.


Bildet er et KI-generert bilde som jeg har laget med Bing.com.
Arkene er fra Maja Design, gratulerer-teksten er en die fra Kort & Godt, mens «Gamle damer ruster ikke» er en die fra Scrapmagasinet.


Begge tekstdiene er embosset med Aladdin embossingpulver fra Wow! som gir et fint glitrende utseende.


På inndsiden har jeg brukt en tekstdie fra Papirdesign, og tekststempler fra Scrapmagasinet. Jeg har igjen brukt samme embossingpulver som nevnt over.

På baksiden fikk jeg brukt opp litt restepapir.

Da ønsker jeg dere en strålende og kreativ dag

Kristina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)