Følgere

Translate

torsdag 30. mai 2024

Burgunder + teal = sant

 

I det siste har jeg i hovedsak delt kort som jeg har laget for lenge siden, men ikke i dag. Dette kortet ble laget i helgen da jeg og noen venninner hadde en scrappehelg sammen hjemme hos ei i gjengen.


Denne arkserien fra Mintay, er bare helt nydelig. Det er egentlig en bryllupsserie, men jeg valgte å lage et gratulasjoskort i stedet. Kombinasjonen av burgunder og blågrønn/teal er jo bare helt magisk.


Bildet har jeg laget med KI. Vi i scrappegjengen var nylig i Ålborg på jentetur og da bar jo turen selvfølgelig innom Gavlhuset. Der kjøpte jeg flere forskjellige farger med Velurpapir, som jeg har brukt på teksten på forsiden. Det var et av de beste kjøpene jeg gjorde der. Teksten er forøvrig fra Papirdesign.


Kortet holdes sammen av de to vimlene som jeg har satt magneter inni for at de skal holde kortet lukket.


Pinnsiden har jeg brukt enda et KI-generert bilde, tekstdies fra Kort og Godt og Papirdesign. Og så har jeg klippet noen elementer fra et klippeark som hører til denne arkserien.


 

Da ønsker jeg dere en strålende og kreativ dag

Kristina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)