Følgere

Translate

mandag 6. mai 2024

Kaskadekort


Jeg fikk en bestilling på et bryllupskort og fikk frie tøyler, så da valgte jeg å lage noe jeg ikke hadde prøvd før, nemlig et kaskadekort. Det er et kort som står fint på et gavebord og har flere tager oppi som man kan skrive på.

 

Jeg har brukt ark fra Maja Design, tekstdie fra Papirdesign og kantpunch fra Martha Stewart.


Tagene er stanset ut med dies fra Papirdesign, og jeg har brukt siluetter fra Marianne design og Kaboks for å dekorere med.


På baksiden av tagene har jeg stemplet tekster fra Kort & Godt.




Diesen jeg har brukt på baksiden har jeg fått og vet derfor ikke produsenten.


Da ønsker jeg dere en kreativ dag

Kristina 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)