Følgere

Translate

søndag 4. desember 2022

Bugner av juleblomster

 

Da åpner vi luke nummer 4 i adventskalenderen min. Her er et kort jeg har funnet inspirasjon til på Pintrest, det er vel omentrent liftet. Eneste forskjellen er at det kortet jeg ble inspirert av hadde utklippede blomster, mens jeg har laget mine egne Heartfelt-blomster.


Jeg har brukt ark fra Maja design, stempler fra Kort & Godt og North Star og blomstene er laget av Small og Large Festive Pionsettia og Christmas Poinsettia. Alle blomstene er laget av ensfaget Maja-kartong. De røde er embosset med Wow Fiery Fun og farget litt med Distress ink Fired Brick i midten, mens de blå er farget med Chipped Sapphire, de har også fått et lag med Frosted crystal embossingpulver over hele.


Baksiden er bare helt enkelt pyntet med mønsterark sammen med mitt personlige stempel.


Da ønsker jeg dere en kjempefin 2. søndag i advent

Kristina




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)