Følgere

Translate

lørdag 17. desember 2022

Et lite og enkelt flappkort (DT CMN)

 

Dette er min siste luke i Copic Marker Norges adventskalender i år, men jeg fortsetter min egen adventskalender her i bloggen. 

Jeg hadde lyst å lage et enkelt flappkort som i tillegg er Post-vennlig. Jeg har en tendens til å lage kort som blir veldig tykke, pga store blomster eller mye pynt, og tunge pga mange lag med ark og pynt. Men dette er helt flatt, ikke mye pynt eller mange lag. 


Jeg har brukt ark fra StudioLight og Papirdesign, tekstdie fra Kort & Godt stanset ut i mosegummi og et tekststempel fra Papirdesign. Motivet er fra Mo Manning og er fargelagt med følgende farger:
Dør: E41, 43, 44, 47, 39
Håndtak: C1,5,7
Krans: G82, 46, 85
Spade: B91,93, 95, 97, E41, 43, 44
Matte: E41, 43, 44


Da ønsker jeg dere en strålende siste lørdag før den store dagen

Kristina 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)