Følgere

Translate

søndag 21. oktober 2012

Sølv julekort / silver christmas card

Her er et nytt julekort som ser dagens lys takket være Scrappin' All Over utfordring "Bruk tekststempel (som hovedmotiv)"

Here is a new christmas card thanks to Scrappin' All Overs challenge "Use text-stamp (as the main focus)"

Alle diesene er fra Spellbinders. Blomstene er fra Storyteller. Stemplet er fra Papirdesign. Jeg husker ikke hvor jeg har fått båndet fra, men jeg tror det satt på ett eller annet jeg fikk i julegave for lenge siden. 
All the dies are from Spellbinders. The flowers are from Storyteller. The stamp are from Papirdesign. I don't remember where i got the ribbon, but i think it was attached to a christmas gift i got years ago.


 Innsiden er dekorert med embossede snøkrystaller.
The inside is decorated with emossed snowflurries.

4 kommentarer:

  1. Kjempefint julekort, flott tekst og likte godt den runde formen på dette kortet:)
    Tusen takk for at du deltar på utfordring hos Scrappin All Over:)
    klem Bente DT

    SvarSlett
  2. Lekkert kort! Så flott med sølv og hvit :) Du har pyntet kjempe fint og de embossede snøkrystallene er en knall fin detalj :) tusen takk for at du deltar i utfordringen til Scrappin´All over :) Klem Rita,DT

    SvarSlett
  3. Så fint kort! Likte det veldig godt :) Takk for at du deltar i utfordringen hos Scrappin' All Over :)

    SvarSlett
  4. Så lekkert kort! Liker formen!
    Takk for at du deltar hos oss i Scrappin' All Over.

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)