Følgere

Translate

tirsdag 1. september 2020

Buy the shoes (DT SG)

 


Å jeg er overlykkelig over at jeg klarte å overtale Scrappegarasjen til å ta inn stempler og dies fra den Amerikanske produsenten The Ton. Jeg rett og slett elsker stemplene derfra, de er helt nydelige. Dere kommer nok til å se mye fra den produsenten i bloggen min framover. 

I´m so thilled that I managed to convince Scrappegarasjen to become a retailer of the American brand The Ton. I´m in love with their stamps and dies, they are just beautiful. You will se much more card made with The Ton stamps and dies here in my blog in the future.


Dette stemplet var nok det jeg gledet meg aller mest til å fargelegge og da bestillingen min kom i postkassen var det bare å kaste seg rundt og finne fram tusjene. Selv om de fleste teksten på den plata er juletekster, synes jeg motivet passer like så godt til et bursdagskort. Forøvrig har jeg bruk mønsterark fra StudioLight, dotter fra Altenew, bannerdie fra Kort & Godt, blomster laget av Heartfelt stempel-og diesett og tekstdie fra Papirdesign.

I think this was the stamp I was most eager to color and when the postman finally came with my new stamps, I trew my self over it. Even though many of the text stamps are holidaystamps, I feel that the image suits a birthday card as well. I used paper from StudioLight, enamel dots from Altenew, banner from Kort & Godt, made flowers from Heartfelt stamp and die set, and a text die from Papirdesign.

Her er oversikten over fargene jeg har brukt på motivet:
Here is a list over the markers I used when I colored this image:
Sko/Shoes: V01, 06, 08, BV08
Pakke/gift: B00, 32, 34, 37, 39
Sløyfe/bow: V000, 01, 04, 17
Skygger/shadows: B26, C3, V05


Da ønsker jeg dere alle en strålende tirsdag

I wish you all a lovley tuesday

Kristina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)