Følgere

Translate

mandag 17. desember 2012

Tim Holtz Pillow box

I år får endel i familien gavekort eller penger. Jeg har derfor laget en del bokser til å ha gavekortene eller pengene i :-) Jeg har brukt Tim Hotz pillow box die til å stanse ut boksene.
This year someone in the family is getting money or a gift certificate, so i made some boxes to hold this :-) I used Tim Holtz pillow box die to diecut the boxes.

Glitterpapiret er egentlig plastduker på rull som jeg har kjøp på Europris. Og jeg bare elsker det!
The sparkling paper is actually  platic tablecloth on a roll which i bought at Europris. And i just Love it!

På "metall-boksen" har jeg brukt alutape fra Biltema og tørrembosset med Tim Holtz embossingfolder. Metallpynten er fra Tim Holtz og kjettingen er fra Panduro.
Arket på den "brune" boksen er fra Panduro og arket på den røde er fra Craft n Craftin.
I used alutape from Biltema at the "metalbox" and i try embossed it with Tim Holtz embossingfolder. The metal embellishment are from Tim Holtz and the chain is from Panduro. The pattern paper at the "brown" box is from Panduro and the red one is from Craft n Craftin.

Challenges:

2 kommentarer:

  1. hvor er de dog smukke.

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring
    knusss♥

    SvarSlett
  2. Utrolig lekre gave esker Kristina!
    Takk for at du deltar hos Kort'o'Mania denne gangen, lykke til!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)