Følgere

Translate

søndag 28. desember 2014

Oppsummering av et svært innholdsrikt 2014

Ja, da nærmer 2014 seg slutten og 2015 står og banker på døren. Jeg vil oppsummere året som er gått og trekke fram prosjekter jeg har laget i løpet av året som jeg er spesielt fornøyd med.

Når det kommer til scrappingen min, har 2014 vært et svært innholdsrikt år. Jeg startet året med å være helt alene om scrappingen og kjente ingen som holdt på med det samme, til at jeg nå føler jeg har et STORT nettverk av scrappere rundt meg.




I april fikk jeg en forespørsel om å være med i North Star Stamps designteam og var ikke sein med å si JA TAKK til den forespørselen. Det var en stor ære for meg som holdt på alene å få være en del av et team. Det har jo selvfølgelig også satt sitt preg på produksjonen at jeg blir sponset med en god del North Star Stamps-stempler, det blir jo som oftest min ett NSS-stempel på hvert prosjekt. Men det er jo så lett å ty til de stemplene, for de er jo så fine :-)




I løpet av våren kjøpte jeg meg alkoholbaserte tusjer og begynte sånn smått å fargelegge stempletrykk og oppdaget også mylderet av digistamps der ute i internettverden :-) I forbindelse med fargeleggingen ble jeg tipset om å melde med inn i Facebook-gruppen "Vi som fargelegger med alkoholbaserte tusjer". Tanken hadde ikke streifet meg engang om at det gikk an å bruke Facebook på en sånn måte. Til da hadde jeg bare brukt det til å holde kontakt med venner og familie... Men der åpnet det seg en ny verden av scrapperelaterte grupper, med masse fine mennesker som kommer med inspirasjon, råd, tips, ros og ris :-) Og jeg kunne dele det jeg lager, og komme med råd og tips til andre.




I september var det duket for StempelScrapmessa på Lillestrøm og jeg fikk endelig truffet alle de andre i North Star Stamps, og jeg fikk en helg full av inntrykk og inspirasjon. 
Helgen etter var det Papirfesten i Stavanger, og her traff jeg masse kjekke damer som holder til her i området og som jeg har truffet regelmessig ved Stavanger scappeklubbs månedlige treff.




I oktober var jeg så heldig å få bli en del av Nordsalten Hobbyklubb, og mitt nettverk ble ytterligere beriket med enda flere kreative og kjempeflinke damer. Her blir jeg både inspirert og utfordret, og lærer masse nytt.




Jeg vil med dette takke alle dere som har blitt en del av livet mitt i 2014, og jeg gleder meg til å se hva 2015 vil bringe med seg! 

Det var Scrappelyst som satte meg på ideen om å oppsummere året som har gått, med sin topp 10 utfordring.

En ting jeg nesten hadde glemt, men som må tas med: jeg fikk meg nytt scrapperom sommeren 2014 :-) Jippii!!!!

11 kommentarer:

  1. Så koselig at du deler ditt scrappe-eventyr for året som snart er omme. Håper vi kan treffes en eller annen gang :) .
    Du lager utrolig mye fint, og fargelegger fantastisk må jeg si.
    Stor juleklem fra May Grethe

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for fine ord, May Grethe. Jeg håper også at treffes i 2015, hvis det ikke blir før, blir det sikkert på Lillestrøm i september :-)

      Klem

      Slett
  2. Så mange flotte prosjekter og DU VERDEN for et flott hobbyrom!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det, Bibbi! Veldig glad i det nye hobbyrommet mitt :-)

      Slett
  3. Et begivenhetsrikt år for deg ;-) Og man skulle tro du hadde holdt på mye lengre en du har. For kortene og prosjektene dine er rålekre. Så gleder meg til og følge deg videre inn i 2015 også :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det, Lena! Veldig kjekt at du vil følge meg :-) Bare ryggen blir bedre, kommer jeg sterkere tilbake i 2015 med nye påfunn :-)

      Slett
  4. Så kjekt at du deler! Du har jammen hatt et innholdsrikt år! Og så mange nydelige kort du har laget! Du er virkelig dyktig!
    :) Karen Elise

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det, Karen Elise! Gleder meg til hva vi skal finne på i 2015, bare ryggen min blir bra igjen, så er jeg klar for nye utfordringer :-)

      Slett
  5. Så spennende scrappeår du har hatt!
    Flott og variert topp 10 liste.
    La vinterens glede varme ditt hjerte... ble min favoritt. Nydelig.

    Tusen takk for at du deltar i utfordringen hos Scrappelyst.

    Hege.

    SvarSlett
  6. Så lekre og varierte prosjekter! Og så flink du er til å fargelegge! :) Takk for at du delte listen din med oss i Scrappelyst! Hilsen DT Ann Kristin

    SvarSlett
  7. Så moro å bla seg gjennom alle dine lekre prosjekter fra 2014. Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst med listen din :)

    Katrine

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)