Følgere

Translate

fredag 6. februar 2015

Fotoshoot


Som sagt tidligere har jeg blitt hekta på fargelegging og har forelsket meg helt i Make it Crafty sine digi stamps. Her er et kort til med motiv derfra, og flere kommer :-)


Stemplet i hjørnet av motivet og #-stemplet er fra North Star design (North Star Stamps), arket er fra Maja design, blomstene er fra Storyteller, Papirdesign og Wild Orchids, braden er fra Kaizer Craft og halvperlene er fra Storyteller.


Ok, så skal jeg se om jeg husker hvilke farger jeg har brukt på motivet...
Hår: E21, 25 og 29
Lyskastere: C00, 1, 3, 5, 7 og 9
Korsett og sko: C00, 1, 3, 5 og 7
Kjole og blomster: V91, 93, 95 og 99
Stay-ups og "filmstripe": T1, 3, 5, 7 og 9
Vegg og gulv: W00, 0, 1, 3 og 5
Hud: E11, 21, 51 og 50
Øyne: B21
Munn: R20
Vifte: W00, 1 og 3

Jeg leverer dette kortet til følgende utfordringer:
Storyteller - alt er lov
Card and scrap - bruk blomster
StampARTic - bruk blomster 
Copic Marker Norge - alt er lov


10 kommentarer:

  1. wawwww så super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

    knuzzzz ♥

    SvarSlett
  2. Flott kort med stilig motiv :-)

    Takk for at du deltar på utfordringen vår hos Storyteller, og lykke til!

    SvarSlett
  3. Fy søren som jeg digger at du fargelegger mer og mer. Måten du maskerer motivene på og lar det ferdige motivet være hovedfokuset på kortet er helt herlig! Og du har blitt en skikkelig kløpper med tusjene, jeg diggerdiggerdigger det! Klem fra Elin

    SvarSlett
  4. Så nydelig kort og for en utrolig flott fargelegging. ♥
    Tusen takk for at du deltar hos Card and Scrap.
    Klem Line

    SvarSlett
  5. Nydelig kort :)
    Tusen takk for at du deltar hos Card and Scrap.
    Klem fra Gunn

    SvarSlett
  6. Megalekkert!!!! Takk for at du deltar hos CMN, og lykke til!
    Klem fra Siv

    SvarSlett
  7. Nydeligt kort.............. og for en fantastisk fargelegging........... Takk for at du deltar på StampARTic's utfordring denne måned............

    Winnie - DT StampARTic

    SvarSlett
  8. Kjempestilig og nydelig motiv! Takk for at du deltok i CMN sin utfordring! :)

    SvarSlett
  9. Nydelig fargelagt!!! Og flott oppsett på kortet!!

    Takk for at du deltar på Stampartic's utfordring!
    Klem fra DT-Gry

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)