Følgere

Translate

torsdag 12. mars 2015

Vintagekort til en konfirmant

Her er et kort laget inspirert av herrekort-kurset jeg deltok på på Papirfesten forrige helg. Jeg har gjort noen modifikasjoner.


På dette kortet har jeg brukt stempler og klippeark fra North Star Design, ark fra Papirdesign og Karen Foster og metallnøkkel fra Korthobby.




Stemplene på tagen er embosset med brunt embossingpulver.


Jeg prøver meg på Vintages utfordring: filmstjerner, selv om jeg ikke direkte har brukt en filmstjerne. Bill Carver som er på "Most Wanted"-plakaten på forsiden var en av Butch Cassidys gangstere, som er filmatisert. Jeg vet det er litt på sidelinjen, men det er jo lov å prøve seg :-)

Jeg leverer dette i tillegg til følgende utfordringer:
Papirdesign: hell og lykke
Korthobby: alt er lov
Kreativ scrapping: bingo: tag, papirpynt og maling
 Scrappehjertet: konfirmasjon
StampArtic: merkedager








5 kommentarer:

  1. Stilig kort!! Likte din tolkning av teamet jeg :) Takk for at du deltar hos oss i Vintage Udfordring

    SvarSlett
  2. Tøft konfirmantkort.
    Tusen takk for at du deltar hos Papirdesign.

    Hege.

    SvarSlett
  3. Kjempeflott kort!

    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos Kreativ Scrapping!

    DT Linda

    SvarSlett
  4. Skikkelig tødt kort! Tusen takk for din deltagelse hos Papirdesign!

    SvarSlett
  5. Kjempetøft konfirmasjonskort !
    Takk for at du deltar i utfordringen hos oss i KRTHOBBY.

    Torill

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)