Følgere

Translate

mandag 25. januar 2016

Strekk deg etter stjernene

Ok, vi er i slutten av januar, men det er ingenting i veien for å begynne på konfirmasjonskortene allerede nå. Tiden går fort og før vi vet ordet av det er vi midt i konfirmasjontiden.
image
Da jeg så dette stemplet fra kaBoks tenkte jeg at det må være som laget for chalkboardteknikken. Og så synes jeg at teksten passer fint på et konfirmasjonskort. Til konfirmanten er en die fra kaBoks.
image
Og til den teksten måtte det jo pyntes med litt glitter og stjerner :-) Starburst-dien er fra Joanna Sheen, og stjernene er de som ble til overs. Arket er fra Autentique.
image
En kjapp forklaring på Chalkboardteknikk:
Først stempler en og embosser med hvitt embossingpulver på sort kartong. Så stempler man en gang til med hvit chalk ink litt til siden for det man stemplet først slik at man oppnår en skyggeeffekt. Til slutt stryker man litt chalk ink over det hele med papir eller en klut slik at det ser ut som en uvasket tavle.
image

Da gjenstår det bare for meg å ønske dere alle en kjempefin uke!

Jeg leverer dette til følgende utfordringer:
Kort o Mania: tekst som hovedmotiv
Kreativ Scrapping: alt er lov

2 kommentarer:

  1. Kjempestilig konfirmasjonskort!
    Liker godt den røffe stilen du har laget det i :)
    Flott tekststempel :)

    SvarSlett
  2. Tøft konfirmasjonskort.
    Takk for at du deltar på KortoManias utfordring.
    Klem fra Sissel

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)