Følgere

Translate

lørdag 6. februar 2016

Utfordring hos kaBoks!

Som rimelig ferskt DT-medlem hos kaBoks er jeg så heldig å få være med på en stor premiere, nemlig kaBoks´ første utfordring! Det vil komme nye utfordringer den første lørdagen i hver måned, så følg med :-) 

Denne måneden er temaet VINTER OG SNØ! Du kan lage hva du vil så lenge det passer til temaet, frist for å delta er 28.02. Reglene er rimelig enkle:
Legg inn link til bidraget ditt i inlinkz
Det må være et nytt bidrag, ikke tilbakelinking
Det må komme tydelig fram at du har løst oppgaven
Du kan lage hva du vil, så lenge det er papirbasert og passer til temaet
Du kan delta med tre bidrag, og du kan kombinere det med så mange andre utfordringer du vil.
Du har også muligheten til å bli gjestedesigner, bare skriv GDT sammen med navnet ditt når du legger inn bidraget ditt :-)

Håper vi ser mange bidrag fra dere.

Her er mitt DT-bidrag.


Siden temaet er vinter og snø, har alle vi i designteamet fått denne Vinter og snø-diesen, og jeg må si at det er rett og slett helt nydelig. Her har jeg stanset den ut i mosegummi for å skape litt mer dimensjon, og jeg har lagt på et lag med distress glitter.


Som jeg tidligere har sagt er disse snøfnuggene en av mine favoritt-dies og det har ikke forandret seg :-) De er også helt nydelige når man stanser de ut i mosegummi og gir dem et lite lag med distress glitter. Jeg har også bruk den nydelige snøfnugg-kanten som er i samme stil som snøfnuggene. Her har jeg imidlertid kuttet den litt kortere for at den skulle passe til panelet.


Denne skigard-diesen er helt ny for meg, og dette er første gang jeg bruker den. Den er helt genial for man kan bygge så lang skigard man vil. Pakken inneholder to dies, en til stolpene og en til de diagonale plankene, så er det bare å bygge i vei :-)



Et lite tips er å legge de diagonale på f.eks. limsiden av en post-it-lapp, slik at de holder seg i ro til man har fått limt på stolpene.

Da håper jeg at dere ble litt inspirert og ønsker dere en kjemepefin helg :-)

1 kommentar:

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)