Følgere

Translate

lørdag 10. september 2016

Til min niese (DT NSD)


I dag er det tid for en ny utfordring hos North Star Design og denne gangen vil vi se "Tekst som hovedmotiv".  Mitt bidrag denne gangen er faktisk et kort jeg laget på forrige Papirfest (i januar!!!!). På grunn av den etterhvert så nært forestående flyttingen er det så mye å ta seg til, at det rett og slett blir dårlig tid til denne papirhobbyen. Men da er det jo godt å ha "gamle prosjekter" liggende som ikke er blitt blogget før :-)


Alle tekststemplene er selvfølgelig fra North Star Design og håndballarkene er fra Papirdesign. Min niese er en gryende håndballstjerne og temaet måtte dermed bli håndball.


På innsiden måtte jeg bare bruker bilder av Wenthworth Miller, da min niese på 13 år (i likhet med sin tante) synes han er en aldeles lekker mann :-) 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)