Følgere

Translate

mandag 12. desember 2016

Christmas Elves House (DT CMN)


I dag er vi kommet til 12.12, det vil si at vi er halvveis i adventskalenderen hos Copic Marker Norge, og i dag er det min tur til å inspirere.


Denne gangen har jeg fargelagt et motiv som jeg, for å være helt ærlig, har kviet meg litt for å fargelegge. Det er et motiv med mange detaljer, men det gikk faktisk mye bedre enn fryktet. Jeg har brukt DT-kollega Elin sitt kort som inspirasjon og veiledning.


Motivet er fra Make it Crafty og jeg har brukt følgende farger:
RV99
R46-59
BG96-99
E21-25-29
Y00-32-35
YG09
T1-3-5-7-9



Alle tekststemplene er fra North Star Design, og arkene er fra Storyteller og Papirdesign.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)