Følgere

Translate

fredag 24. mars 2017

To the beach


Forrige helg var jeg på Tønsbergtreffet og da var en av oppgavene, en fargeutfordring som gikk i sjøtoner og brunt. Og hva var vel mer naturlig enn å lage et strand-/sommer-kort? Jeg begynner virkelig å lengte etter sommeren og dette koret er en liten tyvstart :-) 


I fjor vant jeg en utfordring hos Scrappelyst og premien var da en hel serie med ark fra Studiolight som heter Summer at the beach, og det er de arkene jeg har brukt på dette kortet.  Arkene har så mange fine detaljer, at jeg valgte å ikke bruke så mye pynt. Skjellene er selvplukkede (og kokte) og dottene er fra Panduro. Alle stemplene på dette kortet er fra Norsk Stempelblad.


Jeg synes dette var en litt artig og enkel bretteteknikk, og videotutorialen fant jeg på bloggen til Scrappiness,


Jeg leverer dette til utfordringen hos 



1 kommentar:

  1. Kjempe lekkert, Kristina :) Tusen takk for at du deltar hos Kort´O´Mania. Ønsker deg en fin helg! Jeg gjør meg klar til scrappetreff :) Klem!

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)