Følgere

Translate

lørdag 10. mars 2018

Bryllupsboks med gaveboks inni (DT K&G)


I dag er denne ukens siste Kort & Godt-innlegg og jeg har lyst å vise dere en eksplosjonsboks med en gaveboks inni som jeg har laget til et brudepar. Alle produktene er som vanlig fra Kort & Godt.


Panelene på lokket er festet med skumtape slik at de kommer litt fra hverandre og så har jeg laget et "hjertehull" som jeg har fylt med perler i ulike størrelser



Inni har jeg brukt den geniale hjerteboks-diesen til å lage en gaveboks.
 108653 Die256 - Eske med hjertehull 2563

På innsiden har jeg brukt forskjellige stempler. Ballongstemplet er maskert før jeg stemplet det slik at det ble en stripe til å stemple en tekst i.


Da ønsker jeg dere en fantastisk helg. Jeg skal kose meg på Tønsbergtreffet :-)

1 kommentar:

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)