Følgere

Translate

fredag 27. juli 2018

Crazy fargekombo (DT CMN)


Noen ganger fargelegger jeg et motiv på innfallsmetoten uten tanke for hvordan det skal brukes, og det er tilfelle for dagens motiv. Jeg fargela dette motivet for en stund siden og valgte da å bruke skarp grønn og lilla. En fargekombo som jeg aldri har brukt før og det gav meg litt hodebry da jeg skulle bruke det på et kort. Men jeg må si at jeg synes resultatet ble ganske kult. Litt utenfor min vanlige stil, og det er jo litt gøy når man må tenke litt ekstra (og litt flaks at jeg hadde blomster og pynt i de riktige fargene!) Skikkelig sommerlig, ble det i alle fall.
 :-) 


Alle produktene på dette kortet bortsett fra motivet er fra Kort & Godt.



Motivet er fra Redonkadoodles og er fargelagt med disse fargene:



Da håper jeg dere alle får en strålende sommerhelg!


2 kommentarer:

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)