Følgere

Translate

fredag 15. februar 2019

Bakgrunn med Various Ink (DT CMN)


I dag er vi i Copic Marker Norge ute med en ny utfordring, nemlig ALT ER LOV, med en valgfritt tema: bakgrunn. Jeg har tatt dette temaet veldig bokstavelig og har bare laget en helt enkel bakgrunn ved bruk av Varaious Ink (refiller).


Jeg har gjort det veldig enkelt og har bare dryppet dråper med C5, C7, C9, V15, V15 og blenderrefill helt tilfeldig på et PCP-ark til det var dekket med farge. Veldig enkelt og ganske tøft egentlig. Hallo-diesen er fra Kort & Godt, det samme er stemplet jeg har brukt på innsiden. Dottene er egentlig grønne fra Papirdesign, men er farget ved hjelp av gull embossingpulver.



Da ønsker jeg dere en strålende helg


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)