Følgere

Translate

torsdag 21. mars 2019

Nyheter og gamle slagere som returnerer (DT K&G)


Jeg vet at det var mange som ble fortvilet da de ikke fikk tak i dette stemplet da det kom ut, så det var nok mange som ble glad for å se at denne herlige bulldogen er blitt produsert opp igjen. Jeg ble i alle fall det. Snakk om skjønnas :-) 

Dette kortet er laget for Kort & Godt og alle produktene er derfra. 


Jeg har også brukt et av de nye blomster- og diesettene på dette kortet for å lage den store blomsten. Og siden det er laget blomster- og diesett for å lage egne blomster, er det jo fantastisk at det også er kommet blomsterfrø i passende størrelser. Jeg elsker å lage egne blomster for da får jeg de akkurat i den fargen jeg ønsker. Her har jeg brukt de samme tusjene på blomsten som jeg har brukt på brillene til hunden. Da må det jo bli riktig :-) 

Dette kortet laget jeg på Papirfesten i Stavanger for nesten to uker siden, og tenk at jeg greide det kunststykket å reise på treff uten tusjene mine! I farta på vei til flyplassen, ble bagen stående igjen hjemme... Men heldigvis var det ei herlig dame på treffet som forbarmet seg over meg og tok med de få tusjene hun hadde, slik at jeg skulle få fargelagt litt i løpet av helgen. Så tusen takk Anne-Lise :-) 

Hunden er fargelagt med følgende Copic Markers:
G40, 82, 94
E21, 23, 25, 29


Da ønsker jeg dere en strålende vårdag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)