Følgere

Translate

lørdag 25. mai 2019

En herlig og stor giraff


Da jeg så dette stemplet fra Pink Ink design, måtte jeg bare ha det. Stemplet er hele 7" høyt. Mange av stemplene jeg normalt fargelegger er veldig små og har mange små detaljer. Denne var derfor en fryd å fargelegge, og så er den jo så herlig. 
Jeg kjøpte stemplet hos Anettes Hobbygleder på Teie (Nøtterøy) og i dag sitter jeg der og har Copic-demo fra kl. 11.00-14.00. Ta gjerne turen innom og slå av en prat. Jeg kommer nok til å fargelegge denne i løpet av demoen :-)


Blomstene er selvsagt selvlaget av dies- og stempelsett fra Kort & Godt og Heartfelt Creations. Selve kortet er et diessett fra StudioLight. Tekstemplet og mønsterarket jeg har laget blomstene av, er fra Kort & Godt.

Jeg har brukt følgende tusjer:
E41, 42, 43, 44, 47, 49
BG70, 71 (selvlaget), 72, 75
Blender 0


På innsiden har jeg embosset et stempel fra Papirdesign. Mønsterarket er fra Kort & Godt.


Jeg leverer dette til følgende utfordringer:


Da ønsker jeg dere en strålende lørdag og jeg håper på å se mange på demoen




6 kommentarer:

  1. Så flott ett kort; utrolig fint fargelagt:) Takk for at du deltar hos Kreativ scrapping:) Klem fra DT Gunn Anita

    SvarSlett
  2. For en herlig giraff, og så utrolig flott fargelagt. Nydelig kort.
    Tusen takk for at du deltar i mai-utfordringen hos Scrappelyst :-)

    SvarSlett
  3. Så utrolig herlig giraff!
    Kanonkult kort!

    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos Scrappelyst!

    DT Linda

    SvarSlett
  4. Så nydelig kort og lekkert motiv!

    Takk for at du deltar i utfordringen hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  5. Utrolig herlig kort.
    Nydelig fargelegging.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  6. Herlig giraff, nydelig fargelagt.
    Takk for at du leverte til mai-utfordringen hos Kreativ scrapping.
    DT Linda S

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)