Følgere

Translate

torsdag 13. juni 2019

Kjapt minikort (DT K&G)


Av og til har man litt dårlig tid og skulle hatt et kort, helst i går. Da er det greit å kunne slenge sammen et kjapt og enkelt kort, som likevel er dekorativt og lekkert.
Kortet er 5 3/8 x 4 1/8

Dette kortet er laget som et DT-bidrag for Kort & Godt og alle produktene er derfra.


Dette er et slikt kort som ble til på rimelig kort tid. Jeg har embosset blomstene, bladstemplet og tekststemplet og fargelagt kronbladene på blomstene med en Copic-tusj. Klem er stanset ut både i glitterkartong og i mosegummi og limt oppå hverandre for å gi den litt mer dimensjon. Halvperlene er egnetlig runde perler, men siden jeg ikke hadde noen halvperler som passet i fargen, klippet jeg rett og slett vanlige perler i to. Det måtte en litt kraftig saks til, men det gikk :-) 


Da ønsker jeg dere en strålende torsdag



2 kommentarer:

  1. Such a beautiful card, love the colour and the embossed image is gorgeous.x

    SvarSlett
  2. Til å være et kjapt kort😉lekkert👍💕

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)