Følgere

Translate

onsdag 26. august 2020

Giraff til en 60-åring


En kollega av meg kjøpte det forrige giraffkortet jeg lagde, og nå ville hun ha et nytt til en 60-årsdag. Men denne gangen skulle kortet gå i oransje og giraffen måtte være på. 

A collague of mine bought the last card I made with this gorgeous giraffe, and now she wanted a new one. But this time she wanted the card to be orange and the giraffe had to be on it.


Jeg har brukt dies fra StudioLight til formen på kortet, tallene er dies fra Crealies, arkene er fra Maja design, og så har jeg brukt pyntebær fra Kort & Godt og diverse gamle blomster. 
I`ve used dies from StudioLight for the shape of the card, the numbers are dies from Crealies, the papers are from Maja design, and I´ve used berries from Kort & Godt and some old flowers I had lying around.
The giraffe is a stamp from Pink Ink design, and I used theese colors:
Giraffen er fra Pink Ink Design og er fargelagt med disse fargene:

«Hud»/«Skin»: E50, 51, 55, 57, 59
Blader/leafs: Y15, 38, YR04, 09


På innsiden har jeg brukt enda en dies fra StudioLight og et herlig tekststempel fra Kort & Godt.
Inside I used another die from StudioLight and a lovley text stamp from Kort & Godt.


Da ønsker jeg dere en strålende uke
I wish you all a lovley week.
Kristina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)