Følgere

Translate

mandag 1. juni 2020

Sommerfølelse (DT CMN)


I dag er det tid for en ny utfordring hos Copic Marker Norge og som vanlig er temaet Alt er lov, men man får et ekstra lodd i trekningen om man følger temaet Sommerfølelse. Jeg har laget et skikkelig sommerkort. 

Today it´s time for a new challenge at Copic Marker Norway and the theme is as usual, Anything goes, but you get an extra chance of winning if you follow the optional theme of Summer feeling.
I made this card for this challenge, a real summer card.


På dette kortet har jeg brukt ark fra Maja Design, dies fra Papirdesign, StudioLight og Simple an Basic, chipboard fra SnipArt og motiv- og teststempel fra Lovley Legs. Jeg har embosset det øverste laget av chipboard, testen og den store blomsten med Frantage Shabby Pink. Den store blomsten er laget av Heartfelt Flowering Dogwood-sett. Bærene og metallstjernen er fra Kort & Godt. 

For this card I used papers from Maja Design, dies from Papirdesign, StudioLight and Simple and Basic, chipboard from SnipArt and stamps from Lovley Legs. I embossed the chipboard, text diecut and the big flower with Frantage Shabby Pink. I made the big flower from the Flowering Dogwood set from Heartfelt creations. The berries and the star are from Kort & Godt. 


Motivet er selvsagt fargelagt med Copic Marker og dette er fargene jeg har brukt:
The image is of course colored with Copic Markers and I used the following colors:
Hud/skin: E11,21,50,51
Rosa1/pink1: RV34, 32, R00, W3
Rosa2/pink2: R81, 83, 85, 87 (homemade)
Rosa3/pink3: RV25, 23, 21, W3
Skygger/cast shadow: E71
Bakgrunn/background: E41, 42, 43


På innsiden har jeg kun stanset ut et kvadrat til skrivefelt. Helt enkelt og greit. 
Inside I just put a square for a personal note.
Kristina

1 kommentar:

  1. Kjempeflott kort! Skikkelig sommer. Har det stempelet tror jeg, men glemt det. Må finne det frem 🙂

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)