Følgere

Translate

torsdag 22. oktober 2020

Det er høst / Fall is here (DT SG)

 

Høsten er ikke min favorittårstid, men du og du så fine farger det er ute om høsten.  Og disse fine fargene er jo kjempefine å bruke på kort. I dag har jeg et skikkelig høstkort å vise dere. 
Autumn is not my favorite season, but the colors are so beautiful this time of year. And these colors are perfect for at beautiful card. Today I want to show you a autmn card I made.


På dette kortet har jeg brukt noen gamle ark fra Maja design som jeg er kjempeglad i, men som desverre ikke er mulig å få tak i lengre. Jeg har brukt ulike blad-dies som jeg har stanset ut i grønn kartong og farget med distress ink, jeg har laget noen blomster selv med Heartfelt Purr-fect Poisies-settet og noen har jeg funnet i blomsterskuffen min. Pyntebærene fra Kort & Godt syntes jeg passet perfekt på dette kortet. Rammen rundt motivet er en dies fra Simple and Basic som jeg har stanset ut i brun mosegummi og i kartong.
For this card I used some old papers from Maja design which I love, but they are sadly not avalible anymore. I used several different leaves dies which I colored with Distress ink, I made some flowers using Heartfelt Purr-fect Poisies stamp and die set and some of the flowers are old ones I had lying around. The berries from Kort & Godt fits perfect on this card, I think. The frame around the image is a die from Simple and Basic.


Motivet er et stempel fra Colorado Craft Companys Lovley Legs-kolleksjon og er fargelagt med følgende Copic Markers:
The stamp is of course from Colorado Craft Companys Lovley Legs collection and is colored with these Copic Markers:
Støvler/boots: Y11, 15, 17, E15
Bakke og trær/ground and trees: E53, 55, 57, 59
Blader/leaves: G85, YG63, YR04, YR18, Y17, R39, E08, E97
Jakke/jacket: BG90, 93, 96, 99
Bukse/pants: B91, 93, 95 ,97, 99
Motivet er stemplet med Memento Toffie Crunch og teksten er stemplet med Rich Cocoa.
The image is stamped with Memento Toffie Crunch and the text is stamped with Rich Cocoa.


På innsiden har jeg brukt innsiden av en ramme jeg stanset ut til å bruke som skrivefelt. 
Inside I used some waist that was from another frame I die cutted.


Jeg leverer dette kortet til Scrappelysts grublis denne måneden der temaet er jordfarger eller høst

Da håper jeg dere har en fortreffelig høstdag
I wish you all a lovley fall day

Kristina



3 kommentarer:

  1. Så utrolig nydelig kort du har laget :-)

    SvarSlett
  2. Aldeles nydelig høstkort. Tusen takk for at du deltar i grublisen hos Scrappelyst :-)

    SvarSlett
  3. Lekkert høstkort.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)