Følgere

Translate

lørdag 5. juni 2021

Et pop out swing card (DT SG)

 

Da jeg ramlet over et av disse kortene på Pintrest kjente jeg med en gang at det var noe jeg måtte teste ut. Den tutorialen jeg fant var for det første på Italiensk og for det andre var det en salig blanding av cm og inch, så jeg skal nok lage min egen tutorial etterhvert. Så stay tuned ;-) 
Men det var uansett et gøy kort å lage!


På dette kortet har jeg brukt ark fra Maja Design, tekstdie fra Papirdesign og blomstersett fra Heartfelt Creations. Jeg har brukt Tweet Cherry Blosssom, Oakberry Lane Blossom og Sweet Magnolia blooms.
På innsiden har jeg brukt vimpeldies og et tekststempel fra Kort & Godt.


Da ønsker jeg dere en strålende juni-lørdag

Kristina 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter alltid pris på at du legger igjen en kommentar :-)